Cvičení

Rozpis cvičení v KS Centru

Zumba

  • lekce plná taneční muziky a jednoduchých krokových variací stylu Salsa ,Merengue, Cumbia, Chacha, Reggaeton
  • je to taneční fitness interval program, což znamená střídání tempa a v případě Zumby i rytmů
  • hodina plná energie a dobré nálady
  • po celou dobu lekce se tepová frekvence udržuje v aerobní zóně
  • každé úterý k lekci Zumby ještě 30 minut posilování, ve čtvrtek pouze zumba

Step aerobic

  • choreografická “spalovací“ lekce, která velmi efektivně redukuje tuky a aktivně zapojuje svalstvo dolních končetin
  • je založen na překonávání výškového rozdílu, tedy pohyb ve vertikálním směru (nahoru a dolů) s pomocí cvičebního stupínku – stepu (15 – 30 cm)
  • jedná se o vysoce účinnou formu vytrvalostně silového aerobiku střední až vysoké intenzity zatížení
  • tato lekce je zaměřená především na posílení dolních končetin a hýždí
  • při cvičení dochází k větší spotřebě energie než při jiných klasických aerobních aktivitách
  • hodina se skládá z choreografické kardio části, po které následuje posilovací část

Piloxing

dynamické cvičení s prvky boxu, pilatesu a tance, které se opakují. Je skvělým druhem cvičení k budování fyzické kondice, zpevnění hlubokého stabilizačního systému a psychického uvolnění.

Zdravotní cvičení

jedná se o cvičení nejen pro zdravá záda. Posilují se a protahují všechny svalové skupiny. Cvičíme střídavě s overbally, s posilovacími gumami a na velkých míčích nebo jen tak bez náčiní.

Funkční trénink

jedná se o kondiční posilování celého těla v konceptu vývojové kineziologie s využitím různých pomůcek (trx, kettlebell a další), ale hlavně váhy vlastního těla a efektivního zapojení svalstva celého těla. Pohyb má vývoj a tak stejně toto cvičení se nejprve vyvíjí od nastavení standardu cviků - tak, aby je každý dělal co nejlépe, nejefektivněji. Samozřejmě se pak zvyšuje obtížnost, rychlost a podobně tak, aby se každý postupně zlepšoval v posílení svalstva, redukci tuku a zvýšení tělesné kondice. Aby se mohlo tělo zlepšovat je třeba cvičit pravidelně.

Pilates

Tai Chi

Cvičíme Tai ji quan styl Yang 88 forem / TCHAI ŤI ČHÜAN/ , což je sestava, při které se jemně cvičí tělo, tok energie a mysl účinné pro zdraví, dlouhověkost, mentální očistu i duchovní vývoj. Dále účinná je pro sebeobranu. Díky kruhovým pohybům zvyšuje účinnost a soulad s přírodou, kdy se cítíme vyrovnaně.

Karate - kurzy

Rozpis cvičení v KS Centru
Webové stránky Karatedó Steklý

Street Dance

Představení Funky Dangers
Rozpis cvičení v KS Centru
Webové stránky Funky Dangers